Hatalı filmler 08.08.14 itibariyle düzeltilmeye başlanmıştır. Hatalı filmleri iletişim bölümünden bize bildirebilirsiniz

12 Kızgın Adam (12 Angry Men) 1957 720p HD Türkçe Dublaj izle


Genç bir adam babasını öldürme suçuyla yargılanmaktadır.12 tane jüri tartışmak için bir odada toplanırlar.Bu jürilerden 11 tanesi çocuğun suçlu olduğunu söyler ama 8. jüri(HENRY FONDA) suçsuz olduğunu söyler.Diğer jüriler ona kararını değiştirmesinde ısrar etmektedir ama tartışmadan kararını değiştirmeyecektir çünkü boş yere masum bir çocuğu ölüme göndermek istememektedir.Sadece bir odada geçen ve sadece konuşma üzerine yapılmış ve klasikler arasına girmiş Sidney Lumet in başyapıtı aynı zamanda İmdb listesinde 8.sırada bulunmaktadır.

IMDB Sırası: 7, Puan: 8,9/10


Filmi Paylaşın :

+ Yorum + 1 Yorum

İhsan
1 Ağustos 2013 02:04

Ben bu filmi ilk defa yaklasik 40 sene önce seyretmıştim. Beiki bu üçüncü kez seyredişim. Her seferinde de heyecanla seyrettim. Biz insanların önyargılı, aceleci ve de düşüncesizce kendimizi haklı görmemizin hiç de akıllıca ve hikmetlice bir davranış olmadığını ispatlayan harika bir film. Bizler böyle harika filmlerle büyüdük, şimdi maalesef filmlerin çoğunda ruh hemen hemen hiç yok. Herşey yüzeysel ve bomboş.
Kaliteli görüntü ve seslendirme için site yapımcılarına çok teşekkür ederim. İlk defa 117cm.lik ekranda seyrettim, sanki sinemada gibi hissettirdiniz bana kendimi. Sağolun varolun.

Yorum Gönder