Hatalı filmler 08.08.14 itibariyle düzeltilmeye başlanmıştır. Hatalı filmleri iletişim bölümünden bize bildirebilirsiniz

Kalbini Dinle (August Rush) 2008 720p HD Türkçe Dublaj İzle


Yetenekli ve karizmatik İrlandalı gitarist ile genç ve güzel çellist New York'taki Washington Square'de karşılaşırlar, ancak bu sıradan bir gece değildir. Büyülü anlar yaşayan ikili bir süre birbirlerinden ayrı düşeceklerdir. Ancak onları ufak bir çocuk bir araya getirecektir: Küçük bir yetim olan August Rush sokaklarda kendi müziğini yapmakta ve sihirli bir güç tarafından korunmaktadır. Küçük August yeteneğini giderek herkese kanıtlamaktadır.

Filmi Paylaşın :

+ Yorum + 1 Yorum

musa
30 Mayıs 2013 21:16

allah razı olsun dayı,bende DVD'si vardı arkadaşa verdim,geri getir dedim ama çarptı,saol sen de paylaşmasaydın ben ve benim gibiler izleyemeyecekti çok sağol.. ;)

Yorum Gönder